k68czctu Logo

Maliyet: 0,00 Euro Sayısı
Toplam tutar:0 Ürünler0,00 Euro
Ön reservasyon ücreti:
Tüm islem maliyetleri dahildir.
:
Ara toplam:
Tüm fiyatlara KDV dahildir.

Liebe Absolvent*innen,

die letzten Klausuren und Prüfungen sind gemeistert, Ihre Abschlussarbeit ist abgegeben und Ihr Studium an Deutschlands einziger Sportuniversität ist (fast) beendet. Hierzu möchten wir Ihnen bei der diesjährigen Absolventenfeier am 29. Juni 2024 gerne persönlich gratulieren.

Daher laden wir alle Absolvent*innen, die vom 1. April 2023 bis zum 31. März 2024 ihr Studium beendet haben, zur diesjährigen Absolventenfeier am 29. Juni 2024 (Hörsaal 1, 16.00 – 18.00 Uhr) mit anschließendem Sektempfang ein.

Die Teilnahme von Begleitpersonen an der Veranstaltung ist aus Kapazitätsgründen leider nicht möglich.

(Die Anmeldung ist kostenlos, aus organisatorischen Gründen aber zwingend erfolderlich.)

Wegbeschreibung Absolventenfeier

• Deutsche Sporthochschule Köln

Am Sportpark Müngersdorf 6

• Cum. 29.06.2024   16:00

Alıcı

Isim
Soyisim
Sokak
Ev Numarası
Posta kodu
Şehir
Ülke
E-Posta
E-Posta tekrar et

Yasal

İsteğe bağlı

Siparişe genel bakış

Alışveriş sepetindeki biletler rezerve edilmemiştir
BiletFiyatToplam Fiyat
Indirim:
Sert bilet:Sert bilet + hediye paketleme:
baskı ve nakliye dahil
:
Ön reservasyon ücreti:
Tüm islem maliyetleri dahildir.
KDV dahil toplam:
Not: ticket i/O GmbH, sunulan etkinliğin organizatörü değildir. Etkinlik, biletlerin de düzenleyicisi olan organizatör tarafından gerçekleştirilir. ticket i/O GmbH, sadece organizatör adına biletlere aracılık eder. Organizatör Deutsche Sporthochschule Köln, Am Sportpark Müngersdorf 6, 50933 Köln

Ödeme sekli